haber, haberler, medyafaresi haberleri, foto galeri, video, videolar, sondakika, son dakika, magazin haberleri, medya, spor haberleri, recep tayyip erdoğan, seçim, siyaset, gazete manşetleri, gündem, son haberler

Ahu Tuğba, Hastalığını Gözyaşları İçinde Anlattı

Unknown | 01:37 | 0 yorum

izmir’de bir süredir tedavi gören ünlü sinema oyuncusu Ahu Tuğba, yaşadığı hastalık sürecini gözyaşları içerisinde anlattı.Tedavi gördükten sonra Muğla’nın Bodrum ilçesinde dinlenmeye çekilen ünlü oyuncu Ahu Tuba, Bodrum’un ünlü mekanlarından birisinde objektiflere takıldı. Neşesinin yerinde olduğu görülen Tuğba, gazetecilerin sorularını da yanıtladı. Kanser olmadığını söyleyen Tuğba, tedavi sürecini anlatırken gözyaşlarına boğuldu. Ameliyat öncesi vasiyetini de yazdığını açıklayan Ahu Tuğba hastalığını tüm açıklığıyla anlattı.Ünlü oyuncu ameliyat öncesinde vasiyetini yazdırdığını ifade ederek “Saat 3:30 İzmir’deki hastaneden İstanbul’daki hastaneye sevk oluyordum. Kızımın ameliyat olacağımdan haberi yoktu ve 22:45 uçağı ile anne Bodrum’a geliyorum dedi. Ben kızıma ameliyat olacağımı söylemedim. Ve Bodrum’da evde uyuyorum dedim. Anestezi yasak olduğu için vasiyetnamemi yazdım. Her şeye hazır olarak ameliyat olmak için evet onayını verdim. Ve tam ben sevk edilirken kızım Bodrum’a geldi. Beni Bodrum’da zannediyordu. Bir oteldeyim dedim. Ben İzmir’den İstanbul’a giderken yolumu İzmir’den Bodrum’a çevirdim. Hayatım’da ilk kez kızıma yalan söyledim. Onun bunları hissedip gelmesi bir mucizeydi yani. Yaşıyor olmam ameliyat olmamı engelleyen kızımdı. Sonra çok şanslıyım ki Bodrum Devlet Hastansinde göğüs uzman Doktor olan Murat Karamustafaoğlu ameliyata gerek olmadığını olmadığımı söyledi” dedi.
ÜÇ SENEDİR KAN KUSUYOR
Sağlık durumunun iyi olduğunu belirten Ahu Tuba, şunları söyledi: “Şuna da sağlık durumum iyi ilaçlarım geliyor. İlaçlarla tedavime devam ediyorum. Kanser çıkmadım. Kanser olmadığıma çok mutluyum. Ogün gitseydim ameliyata girseydim ne olduğunu anlayamayacaktım. Hastalığım 2011 den berri var. Kan kusmalarım. Şimdi ciğerimde kis var baloncuklar var, onların tedavisi görülüyor”
Gözyaşları içerisinde hastanede geçirdiği günleri de anlatan Tuğba, “Bir daha o günlere dönmek istemiyorum hayat hakikaten çok kısa. Herkes mutlu olsun hastanede yatınca anlıyorsun hayatın ne kadar kısa olduğunu. Göz açıp kapayıncaya kadar gecen bir zaman var hayatta. Allah kimseye hastalık yüzü vermesin" diye konuştu.
BİR UMUTTU AMELİYAT
Ameliyatın kendisi için bir umut olduğunu ifade eden Tuğba, “Doktorlar çok ciddilerdi beni ameliyat etmek için anestezide yasak olduğu için bende düşündüm gözüm kapalı evet dedim. kurtulmak için bir umut bekliyorsun. Ben tek doktorla da kalmadım. 8 ayrı hastaneye gittim. Her doktordan bir umut bekliyordum. Ölümden korkmadım. Çocuğumu düşün dedikleri zaman bana belki yeniden yaşama dönerim diyerek bir anda ameliyata karar verdim. Doktorlar çok ikna ediciydi ve ben ameliyata evet dedim” şeklinde konuştu.
ÖLÜMDEN DEĞİL KIZIMI GÖREMEMEKTEN KORKTUM
Vasiyet namesini neden yazdığını da açıklayan Ahu Tuba, sözlerini şöyle tamamladı: “Ameliyata gideceğim gün direk noteri çağırdım yanıma. Vasiyet namemi yazdırdım çünkü anestezi yasak dediler bana. Ameliyattan sonra yaşayacağım mı, öleceğim mi bilmiyordum. En büyük korkum kızımı bir daha görememekti yani. Ölümden korktuğum yoktu benim. Tek kızımı görmekti istediğim oda yanıma geldi ameliyat olmama gerek kalmadığım doktorum tarafından söylendi



Kategori:

0 yorum