haber, haberler, medyafaresi haberleri, foto galeri, video, videolar, sondakika, son dakika, magazin haberleri, medya, spor haberleri, recep tayyip erdoğan, seçim, siyaset, gazete manşetleri, gündem, son haberler

Zorla güzellik olur ama seksi olunmaz!

apk among us | 16:09 | 0 yorum


Ayşe Özdemir, hakkında merak edilenleri birbirinden seksi pozlarıyla sayfalarını süslediği Boxer dergisine anlattı.





Geçen yıl Miss Brüksel seçildi. Ama Türkiye onu eski Fenerbahçeli futbolcu Önder Turacı’nın eşi olarak tanıdı. Tanımakla kalmadı; önce bu rüya evliliği, çok geçmeden de kameralar önünde yaşadıkları kavgaları hafızaya kaydetti.

İşte Ayşe Özdemir’den samimi açıklamalar;

Çoğu kişi sizi Fenerbahçe’nin eski futbolcusu Önder Turacı’nın eşi olarak tanıdı. Fakat öncesi de var. Daha önceleri ne yapıyordunuz?
- Önder’le evlendiğimiz zaman zaten daha yeni 19 yaşıma girmiştim. Lise öğrencisiydim ve matematik bölümünde okuyordum. Eğitimime çok konsantreydim, tek amacım okulu bitirmekti. Aynı zamanda bir ajansa bağlı olarak boş vakitlerimde modellik yapıyordum. Açık söylemek gerekirse pek hareketli bir hayatım yoktu. Asıl büyük hareketlilik güzellik yarışmaları sonrası başladı ve devam etti.
2011 yılında Brüksel Güzeli seçildiniz. 19 yaşındaydınız... Doğru mu?
- Evet, 2011’de Brüksel Güzeli seçildim ve arkasından hayatımın hareketi başladı diyebiliriz.
Brüksel’de yaşıyordunuz o dönemler sanırım...
- Evet, ailemle birlikte Brüksel’de yaşıyordum. Ailem şu an hâlâ orada ve gayet de mutlular.
Modellik kariyeriniz güzellik yarışmasından sonra mı başladı, yoksa öncesinde de modellik yapmışlığınız var mıydı?
- Aslında modelliğe başlamamın çok daha eskiye dayanan bir hikâyesi var. Her şey annem sayesinde olmuş. Henüz 4 yaşımdayken annem beni bir modellik ajansına kayıt ettirmiş. Bu yüzden tüm okul yaşamım boyunca boş vakitlerimde modellik yaptım.
BEN FANATİK BİR GALATASARAYLI’YIM
Fenerbahçe’nin ve Belçika Milli Takımı’nın eski futbolcusu Önder Turacı ile ne zaman tanışmıştınız?
- Önder’le tanışmam, güzellik yarışmasının hemen ardından oldu.
Evliliğiniz de hemen oldu sanırım... Direkt yıldırım nikâhı... Fakat sonrasında bazı problemler ortaya çıktı. O günlerden biraz söz eder misiniz?
- Bunlar hem beni hem de ailemi yaralayan konular, o yüzden bu konularda pek fazla konuşmak istemiyoruz. Hatta şöyle ifade edeyim, şimdiki hayatımda ve sonrasında Önder’le yaşadığım hiçbir şeyle gündeme gelmek istemiyorum. Umarım herkes anlayışla karşılar.
Resmen boşandınız mı? Yoksa mahkeme sürüyor mu?
- Mahkememiz sonuçlandı, boşandık. Hiçbir bağ yok aramızda.
Tabii ki büyük bir travma ve bu olayların tekrar gündeme gelmesini kimse istemez. Esprili bir soru soralım, bu olaylardan sonra artık futbol falan izlemiyorsunuzdur...
- Benim futbolla sorunum yoktu ki... Tam tersine gerçek bir Galatasaray fanatiğiyim. Ve Galatasaray’ın maçlarında yerimde duramam, hiçbir maçını kaçırmam.
ZORLA GÜZELLİK OLUR AMA SEKSİ OLUNAMAZ
Ailenizin Brüksel’de yaşadığını söylemiştiniz. Siz bir karar verdiniz mi? Brüksel mi, İstanbul mu?
- Yaklaşık üç aydır Türkiye’de yaşıyorum. Brüksel’de liseyi bitirdikten sonra üniversiteyi Türkiye’de okumaya karar verdim. Umarım benim için doğru tercih olmuştur.
Kariyer planlamanızı nasıl yaptınız? İleride nerede olmayı hedefliyorsunuz?
- Çocukluğumdan beri hayalim hep tıp okumak, doktor olmaktı. Fakat liseyi bitirdikten sonra, sinema ve televizyon okumanın kariyerim açısından daha doğru olacağı kararına vardım. Şu anki hedefim ise oyuncu olmak.
Güzel olmak ve seksi olmak arasında nasıl bir fark var size göre?
- Güzel olmak için çaba sarf edebilirsiniz. Allanırsınız, pullanırsınız, dış görüntünüze özen gösterirsiniz ve güzel olabilir, güzel görünebilirsiniz. Seksiliğe gelince, bana göre bir kadında seksilik ya vardır, ya yoktur.
TANIŞABİLİR MİYİZ DİYE SORANIN HİÇ ŞANSI YOK!
Hangi tanışma cümlesi kesinlikle işe yaramaz?
- Benim en çok güldüğüm ve bana göre gerçekten hiçbir kadında işe yaramayacak en acayip cümle “Merhaba, tanışabilir miyiz?”dir.
Bugüne kadar çalıştığınız en kötü iş hangisi?
- Bir takma tırnak markası için yaptığım çekim. Çekimler tam iki gün sürmüştü ve ben o iki gün boyunca sahte tırnaklarla yatıp kalkmak zorunda kalmıştım.
Hiç öğretmeninize âşık oldunuz mu?
- Yalan söylemeyeceğim evet, öğretmenime aşık oldum. Beden eğitimi öğretmenimizdi.
Duş almak mı banyoya uzanmak mı daha güzel?
- O kadar koşturma içinde fazla vakit kalmıyor, duş almayı tercih ederim.
Bütün sözlerini ezbere bildiğiniz en kötü şarkı hangisi?
- “Acayip hayvanlara benziyirsen” adlı şarkıyı tek geçiyorum!
Bugüne kadar yediğiniz en iğrenç şey neydi?
- Belki de dünyanın en pahalı yiyeceklerden biri olan havyarın tadı konusunda şu an yorum bile yapmak istemiyorum.
İdeal pazar gününüz nasıl geçiyor?
- Ailemle evde zaman geçirmek gerçekten bizim için büyük mutluluk... Daha doğrusu pazar günleri dinlenmeyi tercih ediyorum da diyebiliriz.
AĞLATTIĞIM BİR ADAM OLDU
Bugüne kadar hiç bir adamı ağlattınız mı?
- Ağlatmak mı? Evet, ağlattım.
Gerçekten bir adamı severseniz yapacağınız şey nedir?
- Yapamayacağım şey yoktur.
Gizli yeteneğiniz nedir?
- Gerçekten süper dans ederim. Ve bunu çok az kimse bilir.
Hiçbir silahı ateşlediniz mi?
- Ateşledim ama ne olduğunu söylemeyeceğim tabii ki...

medyafaresi

Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum