haber, haberler, medyafaresi haberleri, foto galeri, video, videolar, sondakika, son dakika, magazin haberleri, medya, spor haberleri, recep tayyip erdoğan, seçim, siyaset, gazete manşetleri, gündem, son haberler

Rolü için aylardır psikiyatra gidiyor!

apk among us | 15:42 | 0 yorum


Şubat dizisinde iki karakteri birden canlandırmaya başlayan Melisa Sözen, rolüne psikiyatrlarla, fizyoterapistlerle hazırlandığını açıkladı.


Dizide televizyoncu Yağmur karakterinin yanı sıra engelli Sabah karakterini de canlandırmaya başlayınca Sözen, rolü için aylarca psikiyatrlara gidip geldiğini vehastaları gözlemlediğini açıkladı.

Sözen rolü hakkında şöyle konuştu:

"Ben Şubat dizisindeki Yağmur karakterini 5 bölümden beri canlandırıyorum. Fakat 6 bölümle beraber Sabah isminde ve Yağmur’a çok benzeyen başka bir karakter de girdi hayatımıza... Bugün yayınlanacak 7. bölümle beraber kim olduğunu anlayacağımız Sabah rolü için psikiyatrist ve nörologlarla çalıştım... Zor bir rol, ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bir dizide iki karakteri birden canlandırmaya çalışmanın elbette zorlukları var, ama ben Sabah karakterini çok seviyorum... Karakter için şunu söyleyebilirim: Sabah bana nefes aldırıyor..."

Başlıca rollerinde Alican Yücesoy, Melisa Sözen, Musa Uzunlar, Serkan Ercan, Özkan Uğur, Ülkü Duru, Tansu Biçer, Nadir Sarıbacak, Semet Yeşil, Damla Sönmez ve Türkü Turan’ın yer aldığı Şubat dizisi cuma günleri saat 19.50’de TRT 1’de ekrana geliyor.

medyafaresi.

Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum