haber, haberler, medyafaresi haberleri, foto galeri, video, videolar, sondakika, son dakika, magazin haberleri, medya, spor haberleri, recep tayyip erdoğan, seçim, siyaset, gazete manşetleri, gündem, son haberler

Ece Erken'e Şok!

Unknown | 19:41 | 0 yorum

Kamuoyunda "Ankaralı Turgut" olarak bilinen Turgut Karataş'ı tehdit ve hakaret ettiği iddia edilen şarkıcı Seda Sayan'ın yargılandığı davaya tanık sıfatıyla....

İstanbul 12. Sulh Ceza Mahkemesinde görülen duruşmaya, sanık Seda Sayan katılmazken müşteki Turgut Karataş hazır bulundu. 

Hakim, Ece Erken'in tanık sıfatıyla bugünkü duruşmaya çağrıldığı ancak gelmediğini söyledi. Kimlik tespitinin yapılmasının ardından duruşmada ifade veren Turgut Karataş, sanıkla husumetli olduklarını ifade ederek, "Seda Sayan'la karşılıklı davalarımız oldu. Benimle neden uğraştığını bilmiyorum. Olay günü de stüdyoyu en az 10 silahlı adamıyla birlikte bastı. Üzerime saldırdılar. Ece Erken;in ağladığını gördüm. Ancak bu yönde bir işlem yapılmadı" diye konuştu. 

"BENİ TOPLUM NEZDİNDE RENCİDE EDİYOR" 

Seda Sayan'ın, kendisinin televizyon programlarına çıkmasını ve yeni albümler yapmasını engellediğini iddia eden Karataş, şunları söyledi: 

"Benimle neden uğraşıyor bilmiyorum. Beni toplum nezdinde rencide ediyor. Maddi ve manevi olarak zarara uğratıyor. Her konuda mağdurum. Psikolojim bozuldu. İsmimin önünü kesiyor. Bütün ajanslarla bağımı kesti. Allah;ın adaletini istiyorum. Kendisinden şikayetçiyim." 

Hakim, tanık sıfatıyla duruşmaya çağrılan ancak gelmeyen Ece Erken'in bir sonraki celseye zorla getirilmesine karar vererek duruşmayı erteledi. 

Sabah : http: //www.sabah.com.tr

Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum